POSTS BY LINDA

  • COOPERATIE BWW

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    Op 5 september is gestart met de verkoop van Bossche Windmolen Delen. Als coördinator communicatie & marketing een mooie uitdaging: samen 26.000 Bossche Windmolen Delen aan de man brengen. Creatiebureau Wij Doen Dingen is verantwoordelijk voor de nieuwe huisstijl & website van coöperatie BWW en Irma Bulkens Fotografie voor de campagnebeelden. Neem hier een kijkje!

  • KBO-BRABANT

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    Voor ONS, het ledenmagazine van KBO-Brabant, mocht ik onder meer op pad voor de coverstory. Dit keer over Stichting OOPOEH, dat staat voor Opa’s en Oma’s Passen Op Een Huisdier. OOPOEH zet zich in voor een actiever leven voor senioren én een leuker leven voor huisdieren. Lees hier het verhaal.

  • HOTELBIJBEL

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    Voor Kloosterhotel de Soete Moeder bedacht ik samen met vormgever Richard Pijs (FoURPAcK ontwerpers) de ‘Hotelbijbel’, een boekwerkje waarin alle gasteninformatie staat. Ik schreef de teksten en Richard is los gegaan op de vormgeving. Sneakpeak? Neem hier een kijkje!

  • EINDREDACTIE UTRECHT RENT

    AUTHOR: // CATEGORY: Eindredactie

    No Comments

    Voor Utrecht Rent mag ik deze week de eindredactie verzorgen. Het is een boekje met hardlooproutes van 6 tot 10 km die ook onderling te koppelen zijn. De routes, zijn voorzien van overzichtelijke kaarten en foto’s. Elke route kent een duidelijke beschrijving die de loper motiveert om de route te gaan lopen met een inleiding en achtergrondinformatie over het gebied. Voor de foto’s en routes in het boek heeft Utrecht RENT actief samengewerkt met de verschillende atletiekverenigingen en loopgroepen. Het initiatief is bedacht en ontwikkeld door Maaike Marechal. Eerder verzorgde ik de eindredactie voor ROTTERDAM RENT.

  • FILMOPNAMES MONUTA

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    Voor uitvaartonderneming Monuta ging ik als interviewer met Pelser Filmproducties op pad voor twee filmpjes voor hun social media campagne. We lieten een aantal bijzondere urnen zien, waarvan mensen moesten raden wat het was. Van luchtverfrisser, massagesteen tot speaker, allerlei antwoorden kwamen voorbij. In september zal het filmpje worden ingezet.

  • INTI KNITWEAR

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    Voor het prachtige kledingmerk INTI Knitwear mag ik de teksten schrijven voor het nieuwe magazine. Zelf draag ik ook heerlijke stola’s en truien van dit duurzame Nederlandse merk. De items worden handgemaakt door breisters uit Ecuador, van baby alpaca of merinoswol. Elk kledingstuk voelt als een zachte omhelzing!

  • REGIO BUSINESS

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    In de nieuwe Regio Business lees je o.a. mijn verslag van het BOB Debat over de Metaalbranche, een artikel over Story ‘s-Hertogenbosch en duurzame verfproducent Baril Coatings.

  • ONS

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    Voor KBO-Brabant mocht ik cateraar & duurzame ondernemer Bob Hutten interviewen, schreef ik een artikel over het bustientje en een mooi project in Lierop om senioren in contact te brengen met kinderen (en vice versa): lekker samen jeu de boulen. Lees de laatste uitgave hier.

  • COORDINATOR PR, COMMUNICATIE & MARKETING

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    Voor de Coöperatieve Vereniging Bossche Windmolen West (BWW) ga de ik komende 1,5 jaar enkele uren in de week aan de slag als coördinator Pr, communicatie & Marketing. Het burgerinitiatief BWW gaat een coöperatieve windmolen realiseren op windpark De Rietvelden. Bossche burgers en bedrijven werken samen aan een schone, duurzame toekomst voor de stad. Mooi om zo ook mijn steentje bij te kunnen dragen aan een groener ‘s-Hertogenbosch! De ontwikkelingen kun je volgen via www.bosschewindmolenwest.nl en social media.

  • BOSSCHE BOL NU IN 5 NIEUWE SMAKEN

    AUTHOR: // CATEGORY: Uncategorized

    No Comments

    Tadadada, weer een toffe productlancering: Opdrachtgever Bakkerij Royal lanceert de Bossche Bol in vijf nieuwe smaken: karamel/zeezout, zomerfruit, extra dark (80% cacao), witte chocolade met framboos en een limoen-variant. Dat wordt smullen o.a. tijdens Gezellige Zaken. Het nieuws wordt al snel opgepikt door diverse media.

Google+